Opium symbolizuje fascinaci Orientem a jeho jedinečný smysl porozumět skrytým ženským emocím a tajným vášním. Yves Saint Laurent Opium 2009 je mimo jiné složen z jasmínu, bergamotu, mandarinky a myrhy. Design flakonu navrhnul ředitel YSL Fabien Baron a Stefano Pilati. Nový flakon je provázen reklamní kampaní a tváří se stal Karen Elson.
Další vlastnosti: parametry {“typ”:{“param_name”:”Typ”,”val”:”Toaletní voda”},”puvod”:{“param_name”:”Původ”,”val”:”Francouzské”},”hlavni_vune”:{“param_name”:”Hlavní vůně”,”val”:”Orientální”},”vedlejsi_vune”:{“param_name”:”Vedlejší vůně”,”val”:”Kořeněná”},”urceni”:{“param_name”:”Určení”,”val”:”Pro ženy”},”hlava”:{“param_name”:”Hlava”,”val”:”bergamot, konvalinka, pomeranč”},”zaklad”:{“param_name”:”Základ”,”val”:”ambra, pačuli , vanilka, opoponax”},”srdce”:{“param_name”:”Srdce”,”val”:”jasmín, karafiát, myrha”},”priznaky”:{“param_name”:”Příznaky”,”val”:”Luxusní”},”objem”:{“param_name”:”Objem”,”val”:”2 ml”}}. . . . . . . . . . .